Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony.
Publiczne Przedszkole Tymowa

Dwudniowa wycieczka przedszkolaków

do Krynicy Zdroju

448213833 320921541063323 3083537499770578049 n

W dniach 11 - 12 czerwca 2024r. odważne i chętne dzieci z grupy Jagódki oraz Misie wraz z p. Aleksandrą Pachel, p. Jolantą Pajor oraz p. Magdaleną Bednarek pojechały na dwudniową wycieczkę do Krynicy Zdroju. Po dotarciu na miejsce noclegowe – Willa Pogoń mieliśmy kilka chwil na rozpakowanie się oraz poznanie ośrodka. O godz. 12.30 zjedliśmy pyszny obiad i ruszyliśmy do Muzeum Zabawek. Podziwialiśmy w nim świat lalek i misiów naszych babć i mam, była  nawet klasa z ławkami, w jakich siedzieli nasi rodzice. Najbardziej zachwyciły nas budowle z klocków Lego, samochody oraz lale.

Kolejno naszym celem była Pijalnia Wód Mineralnych, jednak po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze przy „tańczącej fontannie”. Po pół godzinnym odpoczynku ruszyliśmy spacerem po deptaku. W centrum czekał na nas samochód – melex, którym dokończyliśmy zwiedzanie.

Na godz. 17.00 wróciliśmy do ośrodka na kolację. Do końca dnia bawiliśmy się już w ośrodku, gdyż padał deszcz. Wieczorem odbył się piżamowy pokaz mody oraz tańce. Kolejnego dnia po odważnie przespanej nocy i pysznym śniadaniu, wyruszyliśmy na stację kolejki górskiej, która prowadzi na Górę Parkową. Na szczycie góry dzieci korzystały ze ślizgawek, które dostarczyły im mnóstwo emocji. Po skończonej zabawie wróciliśmy na obiad. W drugiej części dnia wyruszyliśmy w drogę prowadzącą do kolei gondolowej. Podróżując na szczyt Jaworzyny Krynickiej podziwialiśmy piękne widoki górskiego krajobrazu. Zrobiliśmy wspólne zdjęcia i wróciliśmy do autokaru. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze przy pamiątkach krynickich. Okupieni i zadowoleni wróciliśmy do domku. Do zobaczenia Krynico za rok.